>

تصویر

19

دانلود Nobe OmniScope 1.10.123 - نرم افزار تنظیمات روشنایی و رنگ در فیلم و عکس

 

دانلود Nobe OmniScope

| نرم افزار تنظیمات روشنایی و رنگ در فیلم و عکس |

 

Nobe OmniScope 1.10.123 نام یک محصول نرم افزاری جدید، قدرتمند و کاربردی در زمینه‌ی تنظیمات رنگ و روشنایی در عکس و فیلم است که افراد حرفه‌ای در حوزه عکاسی، طراحی و تدوین فیلم می‌توانند از آن نهایت استفاده را داشته باشند. این نرم افزار به شما امکانی می‌دهد که بتوانید به شکلی حرفه‌ای، خصوصیات رنگ و نور در عکس و فیلم‌ها را تغییر داده و به این آثار جلوه‌ای تازه بدهید. با توجه به رشد و پیشرفت علم و تکنولوژی، استفاده از محصولات نرم افزاری در کنار حرفه عکاسی و فیلمبرداری به یک امر ثابت بدل شده است؛ به گونه‌ای که ویرایش و تدوین عکس و فیلم پس از ثبت عکس یا ویدیو یک بخش جدایی‌ناپذیر بوده و قسمت مهمی از کل فرآیند را شامل می‌شود.

این محصول نرم افزاری به منظور کار با رنگ و تنظیمات نور در تصاویر و فیلم‌ها ساخته شده و از GPU Acceleration, HDR, StreamDeck و … هم پشتیبانی می‌کند. با استفاده از این ابزار می‌توانید به صورت حرفه‌ای و دقیق، تنظیمات رنگ و روشنایی را در عکس‌ها و فیلم‌ها بهبود بخشید. این نرم افزار ابزارهای پیشرفته‌ای ارائه می‌دهد که به شما امکان می‌دهد تا تنظیمات دقیقی را درباره رنگ‌ها، کنتراست، روشنایی و… را به سادگی در عکس و فیلم‌ها تغییر داده و نتایجی فوق‌العاده را خروجی بگیرید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Nobe OmniScope را از سایت دانلود دریافت نمایید.

 

 

23

دانلود نرم افزار ترمیم و افزایش کیفیت عکس های قدیمی (برای اندروید)
Remini 3.7.581 Android

 

 

نرم افزار ترمیم و افزایش کیفیت عکس های قدیمی (برای اندروید) - Remini 3.7.581 Android

 


Remini یک نرم‌افزار ویرایش تصاویر است که طراحی شده است تا به کمک هوش مصنوعی و تکنیک‌های پیشرفته، تصاویر فشرده و کم‌کیفیت را به تصاویر واضح، روشن و با کیفیت بالا تبدیل کند. این اپلیکیشن به شما امکان می‌دهد تا عکس‌های قدیمی، فرسوده یا مبهم را بازسازی کرده و به شکلی نوین و زیبا مجدداً احیا کنید. با استفاده از الگوریتم‌های پیشرفته تصحیح تصاویر و تنظیمات انعطاف‌پذیر، Remini به کاربران اجازه می‌دهد تا به راحتی و با دقت بالا تصاویر خود را بهبود بخشند و به آن‌ها زندگی جدیدی ببخشند.

این برنامه با استفاده از هوش مصنوعی و فناوری یادگیری عمیق، می‌تواند تصاویری را که به دلیل فشرده‌سازی یا دیگر عوامل از کیفیت مناسبی برخوردار نیستند، بازسازی و بهبود بخشد. از ویژگی‌های اصلی این نرم‌افزار می‌توان به بازسازی جزئیات، حذف نویز و دستکاری خودکار تصاویر اشاره کرد. با رابط کاربری ساده و کارآمد، Remini به کاربران اجازه می‌دهد تا به سادگی تصاویر خود را ویرایش کرده و به نتایجی حرفه‌ای دست یابند.

Remini امکان ویرایش و بهبود تصاویر را با تکنولوژی‌های پیشرفته مانند یادگیری عمیق و هوش مصنوعی، در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این نرم‌افزار با ارائه ابزارها و ویژگی‌های متنوع، امکانات گسترده‌ای را برای بهبود تصاویر فراهم می‌کند و به کاربران این امکان را می‌دهد تا تصاویر خود را به سادگی و بهبود بخشند. این اپلیکیشن به عنوان یکی از بهترین ابزارهای ویرایش تصاویر برای افزایش کیفیت و شفافیت تصاویر شناخته می‌شود و به کاربران امکان می‌دهد تا به راحتی تصاویر خود را بهبود دهند و لذت ببرند.

نویسنده:سید سعید مرادی دوشنبه 20 فروردین 1403 دانلود موبایل اینترنت تصویر عکس گوناگون عکس گرافيکي
ادامه
26

در حالی که با چالش های طبیعت سازگار می شوید و اسرار سرزمین های ناشناخته را کشف می کنید، سفرهای علمی همیشه ارزشمند را آغاز کنید. به بیابان وسیع بیابان‌های خشک و جنگل‌های ناهموار تا شیب‌دارترین کوه‌ها، مملو از گنجینه‌های پنهان و خرابه‌های فراموش‌شده سفر کنید. با استفاده از فناوری های پیشرفته و ابزارهای پیشرفته برای غلبه بر موانع، ماموریت های تحقیقاتی را رهبری کنید، پایگاه خود را بسازید و مدیریت کنید و وسایل نقلیه خود را با ابزارهای ضروری مانند هواپیماهای بدون سرنشین یا اسکنر مجهز کنید تا موفقیت خود را در طبیعت تضمین کنید. تیمی از کارشناسان درجه یک را استخدام کنید تا مهارت‌های خود را در این زمینه بهبود بخشند و فرصت‌های جدیدی را برای اکتشاف باز کنند.

 

| Expeditions: A MudRunner Game – Supreme Edition (v1.0 + All DLCs + MULTi13) DODI Repack |

| نسخه فشرده و کرک شده با حجم ۱۱٫۷ گیگابایت |

نویسنده:سید سعید مرادی جمعه 11 اسفند 1402 تصویر عکس موتور و ماشين عكس ماشين بازی بازی کامپیوتر
ادامه
35

مجموعه والپیپر درجه یک (Classy Wallpapers) – اسفند ماه ۱۴۰۲

| سری دوم اضافه شد |

والپیپر-درجه-یک-اسفند-1402

والپیپرها می‌توانند انواع مختلفی داشته باشند. اگر در طول این روزها احساس کرده‌اید که والپیپر دسکتاپ شما تکراری شده و مورد مناسب دیگری هم پیدا نمی‌کنید، این مجموعه می‌تواند کمک زیادی به شما بکند. در این مجموعه تصاوی خاص و درجه یکی را خواهید دید که یکی از دیگری جذاب‌تر بوده و می‌تواند جلوه منحصربه‌فردی به تصویر زمینه دسکتاپ شما بدهد. این والپیپرها قابلیت تنظیم به صورت دسته‌ای را دارند و تنوع را همواره و به‌صورت غیرتکراری در دسکتاپ خود خواهید داشت. فرصت را از دست نداده و از نظاره کردن این تصاویر لذت ببرید.

16

| سری دوم اضافه شد |

والپیپر-میکس-اسفند-1402

مجموعه دیگری از والپیپرهای زیبا را با مضمون های مختلف برایتان آماده کرده ایم که مثل همیشه شامل بهترین تصاویر از تصاویر متنوع خواهد بود. این مجموعه والپیپر متنوع نیز شامل کیفیت بالایی بوده و مناسب برای والپیپر دسکتاپ ویندوز می باشد. این والپیپرهای زیبا شامل عکس‌هایی از طبیعت، میوه‌ها، ماشین و دیگر موضوعات هستند و می‌توانید تصاویر و والپیپرهای جدید دیگری را هم در روزهای آینده دریافت کرده و برای والپیپر دسکتاپ و لپ تاپ خود از آن‌ها استفاده کنید. تصاویر سایز مناسبی داشته و کاملا فیت و با جزئیات روی دسکتاپ شما قرار می‌گیرند.

سری اول

در این مجموعه عکس‌های نابی با موضوعات مختلف خواهیم داشت که دارای کیفیت مناسبی بوده و می‌توانید در اندازه دلخواه خود آن را تنظیم کنید.

والپیپر-میکس-اسفند-1402

سری دوم

تصاویر جذابی از ماشین‌ها، طبیعت و عکس‌های هنری خواهیم داشت که برای تنظیم روی دسکتاپ کاملا مناسب و جذاب هستند.

والپیپر-میکس-اسفند-1402

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
23

والپیپر-متنوع-بهمن-1402

مجموعه دیگری از والپیپرهای زیبا را با مضمون های مختلف برایتان آماده کرده ایم که مثل همیشه شامل بهترین تصاویر از تصاویر متنوع خواهد بود. این مجموعه والپیپر متنوع نیز شامل کیفیت بالایی بوده و مناسب برای والپیپر دسکتاپ ویندوز می باشد. والپیپرها تنوع بالایی دارند و جدیدترین گزینه‌هایی هستند که از سطح اینترنت می‌توانید پیدا کنید. والپیپرها در بهترین جزئیات گرافیکی و اندازه در اختیار شما قرار می‌گیرند و می‌توانید پک‌های جدیدی از این مجموعه را هر بار از همین پست دریافت کنید.

سری اول

در این مجموعه عکس‌های کاملا جدیدی را می‌بینیم که با طبیعت و تصاویر انتزاعی پر شده است.

والپیپر-متنوع-بهمن-1402

سری دوم

این مجوعه شامل تصاویر جذابی از حیوانات، طبیعت و همچنین موضوعات متنوع است و می‌توانید آن‌ها را با سایز مناسب تنظیم کنید.

والپیپر-متنوع-بهمن-1402

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
23

مجموعه والپیپر میکس (Widescreen HD Wallpapers) – دی ماه ۱۴۰۲

| سری ششم اضافه شد |

والپیپر-عریض-دی-1402

در این مجموعه از تصاویر زمینه می‌توانید عکس‌های متنوعی با کیفیت بالای HD را مشاهده کرده و آن‌ها را به‌صورت دسته‌ای تنظیم کنید. این تصاویر برای دسکتاپ و لپ تاپ شما مناسب هستند و به دلیل کیفی بالایشان، می‌توانید از آن‌ها برای تصاویر هنری و آرت‌های خود نیز استفاده کنید. تصاویر دارای جزئیات مناسبی داده و نمایش بسیار خوبی در مانیتور شما خواهند داشت. تصاویر روحیه بخش بوده و از حیوانات، طبیعت، عکس‌های فانتزی و موارد دیگر در اختیار شما قرار می‌گیرد. از آن‌ها می‌توانید با بهترین سایز برای ویندوز ۱۰ خود استفاده کنید.

سری اول

در این شماره تصاویر مینیمال جالبی می‌بینیم که از سگ و گربه گرفته تا تصاویری از طبیعت را شامل می‌شود.

والپیپر-عریض-دی-1402

سری دوم

در این شماره می‌توانید تصاویر جذابی با تنوع بالا تماشا کرده و برحسب سلیقه خود آن را روی دسکتاپ خود تنظیم کنید.

والپیپر-عریض-دی-1402

سری سوم

در این شماره تصاویر مینیمال جالبی می‌بینیم که از سگ و گربه گرفته تا تصاویری از طبیعت را شامل می‌شود.

والپیپر-عریض-دی-1402

سری چهارم

در این شماره تصاویری از طبیعت در کنار یک سری عکس‌های انتزاعی خواهید دید.

والپیپر-عریض-دی-1402

سری پنجم

در این شماره تصاویر جذابی از طبیعت و حیوانات آماده شده و عکس‌های خاصی هم به مناسبت کریسمس ۲۰۲۴ داریم.

والپیپر-عریض-دی-1402

سری ششم

 

والپیپر-عریض-دی-1402

رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود سری ششم – حجم ۳۰ مگابایت

دانلود سری پنجم – حجم ۴۳ مگابایت

دانلود سری چهارم – حجم ۶۷ مگابایت

دانلود سری سوم – حجم ۱۲۵ مگابایت

دانلود سری دوم – حجم ۱۷ مگابایت

دانلود سری اول – حجم ۴۱ مگابایت

19

در سه نسخه 720p - 1080p - 4K

Planet Earth 3

Planet Earth 3 یکی از بی‌نظیرترین مستندهای طبیعت است که تا به امروز ساخته شده است. این مجموعه، که ادامه‌ای بر سری‌های قبلی سیاره زمین محسوب می‌شود، با به‌کارگیری آخرین تکنولوژی‌های فیلم‌برداری، تصاویری خیره‌کننده و بی‌سابقه‌ای را از طبیعت و ساکنان آن به نمایش می‌گذارد.

در این مجموعه، تماشاگران شاهد صحنه‌هایی هستند که شاید هرگز تصور وقوع آن‌ها را نداشته باشند. صحنه‌هایی از مهاجرت غول‌آسای پرندگان، شکارهای غافلگیر‌کننده در دنیای حیوانات و مناظری به زیبایی خلقت که تنها با پرواز بر فراز سرزمین‌های دست‌نخورده قابل ثبت است.

صداپیشگی این مجموعه را دیوید اتنبرو انجام می‌دهد که با صدای گرم و پر احساس خود، عمق بیشتری به تصاویر می‌افزاید. نحوه روایت اتنبرو، مخاطبان را به سفری هیجان‌انگیز در دل طبیعت می‌برد که هر لحظه آن ممکن است حاوی کشفی جدید باشد.

فیلمبرداری این مستند بیش از پنج سال به طول انجامیده و تیم سازنده موفق شده‌اند تصاویری منحصربه‌فرد از بیابان‌ها، جنگل‌های بارانی، اعماق اقیانوس‌ها و حتی شهرهای بزرگ ضبط کنند. آن‌ها با استفاده از تکنولوژی‌هایی نظیر دوربین‌های پیشرفته هوابرد، دوربین‌های اولترا HD و حتی دوربین‌های شب‌بین، مرزهای دانش ما را در مورد دنیای طبیعت گسترش داده‌اند.

نویسنده:سید سعید مرادی جمعه 08 دی 1402 فیلم خارجی کلیپ تصویر عکس طبيعت و حيوانات
ادامه
21

مجموعه والپیپر میکس (LIFEstyle Wallpapers)

| سری دوم اضافه شد |

والپیپر-لایف-استایل-دی-1402

مجموعه دیگری از والپیپرهای زیبا را با مضمون های مختلف برایتان آماده کرده ایم که مثل همیشه شامل بهترین تصاویر از تصاویر متنوع خواهد بود. این مجموعه والپیپر متنوع نیز شامل کیفیت بالایی بوده و مناسب برای والپیپر دسکتاپ ویندوز می باشد. این تصاویر استایل خاصی دارند و برای اولین بار می‌توانید آن‌ها را در دسکتاپ خود داشته باشید. این تصاویر علاوه بر داشتن تنوع بالا، شامل جزئیاتی هستند که حتی در مانیتورهای بزرگ هم جلوه خوبی خواهند داشت. هم اکنون می توانید این مجموعه والپیپر را به طور مستقیم از سایت دریافت نمایید.

27

MX-vs-ATV-Legends.jpg (600×523)

دانلود بازی MX vs ATV Legends عنوانی در سبک موتورسواری کراس،مسابقه ای می باشد که توسط استودیو بازی سازی THQ Nordic ساخته و منتشر شده است. با  همراه باشید. دریافت نسخه سالم و تست شده کامل بازی MX vs ATV Legends در ادامه مطلب..  همراه باشید. 

MX vs ATV Legends آزمون نهایی را ارائه می دهد. آیا با آن موافقی؟ یکی از پنج مسیر سوپرکراس، دوازده وسیله نقلیه آفرود کاملاً جدید را انتخاب کنید و در اکشن چندنفره فوق‌العاده برای تجربه‌ای بسیار شدید رقابت کنید. در این بازی مسابقه ای PS2 که می توانید دانلود کنید، با 9 سوار دیگر از طریق پرش، تپه و چرخش با سنجاق سر با سرعت های دیوانه کننده مسابقه دهید. دانلود بازی MX vs ATV Legend  نسل جدیدی از تجربه مسابقه MX vs ATV است که دارای وسایل نقلیه کاملاً جدید، فیزیک مسابقه و گرافیک است. با بیش از 15 مسیر مختلف و 40 وسیله نقلیه دارای مجوز، بازیکنان می توانند با دوستان خود در حالت چندنفره تقسیم شده یا هر ترکیبی از حالت تک نفره، چند نفره آنلاین و حالت حرفه ای به رقابت بپردازند. بازیکنان حتی می‌توانند با دانلود صدها طرح ایجاد شده توسط کاربر از سایت انجمن، آهنگ‌های خود را سفارشی کنند (گذر شبکه مورد نیاز است).

نویسنده:سید سعید مرادی جمعه 01 دی 1402 تصویر عکس موتور و ماشين بازی بازی کامپیوتر
ادامه
46
دانلود Retouch4me Heal v1.019 x64 + Plug-in for Photoshop - نرم افزار روتوش خودکار عکس

نرم افزار Retouch4me Heal

Retouch4me Heal یکی از برنامه هایی است که تمام کارهای مربوط به رتوش تصویر را بصورت خودکار و تنها با چند کلیک ماوس انجام می دهد. این برنامه با استفاده از الگوریتم های شبکه عصبی، به طور خودکار مناطق مشکل دار پوست را تشخیص داده و با حفظ بافت اصلی پوست، آن ها را ترمیم می کند. این برنامه هم بصورت نرم افزاری مستقل و هم بعنوان افزونه ای برای نرم افزار فتوشاپ قابل استفاده است.
عکاسی از چهره کار آسانی نیست و در بیشتر مواقع پس از عکاسی به انجام اصلاحاتی نظیر رفع ایراداتی نظیر زخم و لکه های پوست، تصحیح حالت چشم، فرم بینی، رنگ دندان ها و ... نیاز است. رتوش صورت بوسیله نرم افزارهای ویرایش عکس نظیر فتوشاپ انجام می‌شود اما تنظیمات دستی ابزارهای موجود در اینگونه نرم افزارها و انجام رتوش کاری زمانبر و بعضا طاقت فرسا محسوب می‌شود.

22
دانلود Envato PSD Layered Templates Bundle - پک وکتور و لایه باز افکت های متنوع متن و تصاویر

این پک به قالب های آماده‌ای اشاره دارد که به شما امکان می‌دهد تا افکت‌های متن و تصویر را در قالب‌های وکتور و لایه باز اعمال کنید که با فرمت های PSD و EPS و AI و INDD بر روی سایت برای دانلود قرار گرفته است. با استفاده از این قالب های آماده، شما می‌توانید به سادگی تصاویر و متن‌های خود را ویرایش کرده و به آنها افکت‌های جذاب توجه اعمال کنید. این نوع قالب ها معمولاً برای طراحی گرافیکی، تبلیغات، طراحی وب و پروژه‌های خلاقانه مورد استفاده قرار می‌گیرند.

مشخصات:

نام انگلیسی: Envato PSD Layered Templates Bundle
نام فارسی: پک وکتور و لایه باز افکت های متنوع متن و تصاویر
فرمت فایل: EPS, AI, PSD, INDD
حجم فایل: 9080 مگابایت
تاریخ انتشار: 11:53 - 1402/9/15 | 2023.12.06
منبع: پی سی دانلود / www.p30download.ir

20

دانلود Cisdem DVD Burner 2.6.0 - نرم افزار رایت دیسک‌های DVD

 

دانلود Cisdem DVD Burner

| نرم افزار رایت دیسک‌های DVD |

 

Cisdem DVD Burner 2.6.0 نام یکی از بهترین ابزارهای موجود برای رایت کردن محتوا بر روی دیسک‌های DVD است که امکاناتی جامع در این زمینه را به اختیار شما عزیزان قرار می‌دهد. با این برنامه شما می‌توانید دیسک‌های DVD را با محتوای دلخواه خود در سیستم، ایمیج‌های ISO و … بر روی دیسک خام رایت کنید. این نرم افزار به شما اجازه خواهد داد که بتوانید فیلم‌های مختلف در فرمت‌های MP4, AVI, MOV, MKV, WMV, MPEG, 3GP, VOB, FLV, M2TS, MTS, TS, SWF, MPG, MPA, DAT, DV, NSV, QT, RMVB, DivX, DV را به طور مستقیم بر روی DVD رایت و در پخش‌کننده‌های خانگی به تماشای آن بپردازید.

هرچند که این روزها تقریبا استفاده از دیسک‌های CD/DVD بسیار کمتر از قبل شده، ولی هنوز هم برای تماشای فیلم، رایت محتوای تحقیقات دانشگاهی و … بر روی دیسک‌های دی‌وی‌دی انجام می‌گیرد. در کنار این امکانات اولیه، نرم افزار فوق همچنین به شما امکانی می‌دهد که بتوانید فیلم‌های دانلود شده از یوتیوب، فیسبوک، توییتر و همینطور فیلم‌های ضبط شده با دوربین گوشی تلفن همراه و انواع دیوایس‌ها را نیز بر روی DVD رایت و در پخش‌کننده‌ی خود آن را تماشا کنید. در کنار این‌ها از دیگر امکانات این برنامه می‌توان به قابلیت ساخت دیسک‌های DVD با افکت‌های فانتزی و همینطور امکان ساخت منوهای گرافیکی جذاب برای دیسک‌ها اشاره کرد.

111
دانلود ShareX v14.1.0 - نرم افزار تصویربرداری از صفحه نمایش و آپلود مستقیم تصاویر

نرم افزار ShareX

ShareX نرم افزاری با رابط کاربری آسان و دارای ویژگی های فراوان برای گرفتن اسکرین شات از صفحه نمایش است که به شما اجازه می دهد از پنجره های صفحه نمایش یا برنامه ها در اشکال مختلف تصویربرداری کنید. ساختار برنامه دارای یک ویرایشگر تصویر Greenshot است که می توانید تصاویر گرفته شده خود را حاشیه نویسی کنید، برش (Crop) دهید، بلور کرده و ... اما ویژگی بسیار عالی ShareX توانایی بارگذاری تصاویر به صورت خودکار در برنامه هایی چون Imgur، Flickr، Picassa، Tinypic یا Imageshack است. شما حتی می توانید از یک up-loader سفارشی استفاده کنید. تقریبا تمام جنبه های نرم افزار ShareX قابل تنظیم هستند برای مثال شما می توانید کلید های میانبری را انتخاب کرده تا به طور خودکار از کل صفحه نمایش یا بخشی از آن اسکرین شات بگیرد.

42

دانلود HandyControl 3.5.0 - دسترسی به کدهای نمونه برای پروژه‌های WPF

 

دانلود HandyControl

| دسترسی به کدهای نمونه برای پروژه‌های WPF |

 

HandyControl 3.5.0 نام یک مجموعه سمپل کاربردی و مفید است که برای توسعه‌دهندگان نرم افزار ساخته و در دسترس قرار گرفته و مجموعه ای از نمونه‌های آماده را برای پروژه‌های WPF در خود دارد. با پایان اوایل دهه 2000 میلادی، رابط‌های کاربری نرم افزارها و طراحی وب‌سایت‌ها دستخوش تغییراتی گسترده شد. با توجه به اینکه تجربه کاربر از اهمیت بالایی برخوردار است، بسیاری از برنامه‌نویسان برای پروژه های خود به سراغ لایبرری‌ها و کامپوننت‌ها رفته و طرح‌هایی متفاوت‌تر را رونمایی کردند. در این مطلب، یک کتابخانه متن‌باز و رایگان را در دسترس شما قرار می‌دهیم که هندی کنترل نام دارد و انواع مختلف طرح‌های آماده‌ برای پروژه‌های شما در آن وجود دارد.

بیشتر برنامه‌نویسان در زمان شروع ماجراجویی خود در حوزه توسعه نرم افزار، از تکه کدهای آماده استفاده می‌کنند. خوشبختانه به لطف قدرت نرم افزارهای متن‌باز، منابع بسیار زیادی در دسترس هستند که از طریق آن‌ها می‌توانید هم خلاقیت خود را بهتر کنید و هم اینکه از دوباره کاری پرهیز کنید. در واقع توسعه‌دهنده می‌تواند به جای پیمودن مسیر آزمون و خطا، بهترین نتایج را از کد خود انتظار داشته باشد و صرفا بر روی منطق آن تمرکز کند. در این مطلب، یک لایبرری رایگان را در اختیار شما قرار می‌دهیم که با آن می‌توانید به مجموعه‌‌ای از سمپل کدها برای پروژه‌ خود دسترسی داشته باشید و از این طریق، سرعت و کیفیت کارهای خود را بالا ببرید.

109  دانلود نرم افزار CapCut

برنامه حرفه ای و کامل برای ویرایش ویدیو برای اندروید میباشد. برنامه CapCut شامل تایم لاین میباشد که به راحتی میتوانید ,ویدیو بیشتر، موزیک و افکت ها را به ابتدا و انتهای فایل ویدیویی خود اضافه کنید و یک فریم از ویدیو را بعنوان کاور انتخاب کنید. برنامه CapCut ابزارهای ویرایش متنوعی در اختیار شما قرار میدهد که با استفاده از آن میتوانید ویدیو را برش دهید، صدا را تنظیم کنید، سرعت پخش را تغییر دهید، بکگراند را حذف کنید، از حالت Chroma Key ( پرده سبز ) استفاده کنید، لرزش تصویر را کم کنید و ... بسیاری ابزارهای کاربردی دیگر که در نرم افزار CapCut گنجانده شده است. افکت ها و فیلترهای متنوعی داخل برنامه قرار داده شده است که به همراه فونت ها و استیکر های موجود میتواند ویدیو شما را جذاب تر کند. برنامه CapCut امکان تغییر رزولوشن با کیفیت های 720p ،480p و 1080p و امکان تغییر فریم ریت ویدیو از 24 تا 60 فریم در ثانیه را هنگام خروجی گرفتن از ویدیو در اختیار شما قرار میدهد.

223

دانلود Underwater Photoshop Brushes - پک براش فتوشاپ عناصر زیر آب شامل حباب، امواج و نور

در این بخش شاهد پک براش فتوشاپ عناصر زیر آب شامل حباب، امواج و نور به همراه آموزش ویدئویی می باشید. این براش ها ابزارهایی متنوع هستند که امکان افزودن جزئیات زیبا و واقع‌گرایانه از مواردی مانند حباب، امواج و نور و سایر عناصر مرتبط با این محیط را فراهم می‌کنند که با فرمت های ABR و MP4 بر روی سایت برای دانلود قرار گرفته است.

نویسنده:سید سعید مرادی دوشنبه 29 آبان 1402 دانلود تصویر عکس گوناگون عکس گرافيکي آموزش اموزش فتوشاپ
ادامه
40

دانلود NinjaGram (Instagram Bot) 7.6.0.9 - نرم افزار نینجاگرام + کرک معتبر

 

دانلود NinjaGram

| نرم افزار ربات اینستاگرام نینجاگرام |

 

NinjaGram (Instagram Bot) 7.7.6.6 نام یک نرم افزار قدرتمند و حرفه‌ای برای افرادی است که از فضای مجازی (اینستاگرام) برای اهداف تجاری و افزایش محبوب خود یا برندی خاص استفاده می‌کنند. همانطور که می‌أانید، اینستاگرام سبک زندگی ما، روش کسب درآمد، نوع روابط اجتماعی و … را به کلی تغییر داده است. جذب فالور و کسب محبوبیت بیشتر در فضای مجازی به معنای راهی برای کسب و افزایش درآمد است که این روزها شمار بسیاری از افراد درآمد خود را از همین راه کسب می‌کنند. محبوب شدن در فضای مجازی تا حد زیادی به جذب فالور، لایک و کامنت و به طور کلی شمار مخاطبان بستگی دارد. در صورتی که شما هم قصد دارید میزان محبوبیت خود را در فضای مجازی بالا ببرید، ما برایتان یک ابزار مخصوص در این زمینه را سراغ داریم.

نانجاگرام یکی از ربات‌های محبوب اینستاگرامی است که با استفاده از آن شما می‌توانید فعالیت پیج خود را خودکار کنید. این برنامه شما را قادر می‌سازد تا بتوانید به شکلی شخصی‌سازی شده شمار فالویینگ‌های خود را افزایش دهید و پس از چند روز آن دسته از افرادی که به شما فالو بک نداده را آنفالو کنید. امکان لایک کردن خودکار عکس‌های هشتگ‌دار، کامنت‌گذاری خودکار، افزایش تعداد فالوورها، نظارت و گزارش‌گیری جامع از روند فعالیت پیج، امکان انجام خودکار و همزمان چندین فعالیت، قابلیت جستجو بر اساس محدوده مکانی، پشتیبانی از پراکسی و در نهایت ایمپورت/اکسپورت اکانت‌ آی‌دی‌ها از مهم‌ترین امکانات این نرم افزار کاربردی به شمار می‌روند

34
دانلود Starry Night Pro Plus v8.1.1.2086 - نرم افزار نجوم و رصد آسمان

استاری نایت پرو پلاس / Starry Night Pro Plus

با کشتی فضایی خود تا شعاع 700 میلیون سال نوری در گستره گیتی سفر کنید. این نرم افزار یکی از قدرتمند ترین نرم افزارهای فضاشناسی است که شامل بیش از 980000 کهکشان و بیش از 16 میلیون ستاره با اسم و مشخصات دقیق آنها بوده و به شما این امکان را می دهد که با انتخاب موقعیت به صورت مجازی در محل مورد نظر قرار گرفته و رخدادهای فلکی رامشاهده و بررسی کنید.

یکی از مشهورترین نرم افزار های آسمان نما که همه ی ستاره شناسان از آماتور گرفته تا حرفه ای با آن آشنایی دارند نرم افزار Starry Night «آسمان پر ستاره» است. حتماً شما هم شکوه دیدن آسمان شب را از مریخ دوست دارید یا علاقمند هستید که طلوع سیاره مشتری را از یکی از اقمار گالیله ای مشاهده کنید. فراتر رویم. مشاهده منظومه شمسی خارج از کهکشان و گذر از کنار کهکشان آندرومدا از جمله آرزوهایی است که هر منجم شیفته آسمان آن را در سر می پروراند. نرم افزار آسمان پر ستاره این سفرها را برای شما آماده کرده است. بدون اینکه هیچ هزینه ای بپردازید.

در هنگام کار با این نرم افزار از پشت رایانه تان پرواز می کنید و خود را در شبی تاریک و زیر آسمانی پرستاره می یابید. مشاهده چنین سفرهایی هر انسان معمولی را مجذوب خود می کند و او را وادار می سازد تا ساعتی از کارهای روزمره خود دست بردارد و شبی را زیر آسمانی صاف سپری کند.  امکانات گرافیکی و تصویری هیچ نرم افزاری به پای این نرم افزار نمی رسد.آسمان پرستاره سنگ تمام گذاشته است. به خاطر همین هم است که طی چند سال اخیر پر فروش ترین نرم افزار نجومی در دنیا بوده است. اولین نسخه این نرم افزار در سال 1997 ارائه شد.سه سال بعد نسخه « بک یارد » این نرم افزار برنده مدال طلای بهترین انتخاب پدر و مادران کانادایی شد. این افتخار نشان از توجه سازندگان نرم افزار به کودکان و نوجوانان دارد. کودکانی که در آینده ای نه چندان دور تبدیل به اخترشناسانی بزرگ خواهند شد.

نویسنده:سید سعید مرادی سه شنبه 02 آبان 1402 دانلود نرم افزار اینترنت تصویر عکس گوناگون
ادامه
222
دانلود Adobe Collection 2024 v17.10.2023 x64 - مجموعه‌ کامل نرم افزارهای ادوبی ۲۰۲۴

ادوبی مستر کالکشن ۲۰۲۴ / Adobe Collection 2024

Adobe Collection 2024 مجموعه‌ای است متشکل از نرم افزارهای Adobe که همواره از آن ها بعنوان جدیدترین، حرفه‌ای‌ترین و خلاقانه‌ترین نرم افزارها در حوزه‌های طراحی، نقاشی، گرافیک، معماری، ویرایش فیلم، آهنگ سازی، توسعه وب، عکاسی، سرویس‌های ابری و غیره یاد می شوند. محصولات ادوبی همواره جدیدترین امکانات و تکنولوژی‌ها را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.
هرچند دیگر مجموعه Adobe Collection بصورت رسمی ارائه نمی شود اما هربار نسخه های غیر رسمی از محصولات ادوبی با نام های Adobe Creative Cloud Collection و همچنین Adobe Master Collection ارائه میشود.
اگر شما نیز از کاربرانی هستید که از اکثر نرم افزارهای ادوبی برای طراحی و ویراش های گرافیکی خود استفاده می کنید، می توانید از این مجموعه ها استفاده کنید.

159

دانلود Flemozi 0.2.0 - مجموعه GIF و ایموجی برای استفاده در چت

 

دانلود Flemozi

| مجموعه GIF و ایموجی برای استفاده در چت |

 

Flemozi 0.2.0 نام یک نرم افزار جدید، کاربردی و مفید برای دسترسی سریع و آسان به مجموعه گسترده‌ای از ایموجی‌ها و GIFها برای استفاده در چت، ایمیل و … است. با این برنامه، شما به آسانی می‌توانید به یک طیف بسیار گسترده از انواع شکلک‌ها دسترسی داشته و آن‌ها را در تعاملات آنلاین خود به کار ببرید. همانطور که می‌دانیم با گسترش روز افزون کاربرد شبکه‌های اجتماعی، استفاده از ایموجی، استیکر، گیف و … به طور فزاینده‌ای افزایش پیدا کرده و این روزها همه‌ی ما به طور معمول از این شکلک‌های ساده و جذاب در مکالمات روزانه‌ی خود با مخاطبان‌مان استفاده می‌کنیم. بسته به نرم افزار و یا فضایی که در آن در حال تایپ هستید، ممکن است صفحه کلید شما فاقد امکان انتخاب ایموجی یا شکلک‌های مختلف باشد؛ در این حالت استفاده از یک ابزار کمکی می‌تواند مشکل را برطرف کند.

در این مطلب از سایت یاس دانلود، یک ابزار جدید و متن‌باز را برای این کار خدمت شما معرفی می‌کنیم که مجموعه‌ای از ایموجی‌های پرکاربرد را به شکلی کامل در خود جای داده و شما می‌توانید با یک جستجوی سریع آن‌ها را پیدا کنید و در مکالمات خود از آن بهره ببرید. کاربر به محض اجرای این برنامه می‌تواند GIF و یا ایموجی مورد نظر خود را جستجو کند و به آسانی آن را در کلیپ بورد قرار دهد و در ادامه از آن در چت، نوشتن متن ایمیل، شبکه‌های اجتماعی و … استفاده کند

241

دانلود Franzis AI Filter #1 professional 1.11.03926 - نرم افزار ویرایش تصاویر با هوش مصنوعی

 

دانلود Franzis AI Filter

| نرم افزار ویرایش تصاویر با هوش مصنوعی |

 

Franzis AI Filter #1 professional 1.11.03926 نام یک ویرایش حرفه‌ای و قدرتمند تصویر است که از آن به عنوان انقلابی در زمینه‌ی ویرایش عکس با استفاده از هوش مصنوعی خود‌آموز یاد می‌شود. این نرم افزار به کاربران اجازه می‌دهد تا فیلترهای عکس را از روی ویرایش‌های فعلی تصاویر خود ایجاد و آن را بر روی دیگر عکس‌ها احتمال کنند. هسته اصلی عملکرد این نرم افزار هوش مصنوعی است و این ابزار با بهره‌گیری از شبکه عصبی و استفاده از آن برای تولید فیلتر هوش مصنوعی، قادر است بهترین نتایج را در دسترس شما قرار دهد.

ایجاد فیلترهای هوش مصنوعی بر اساس قبل و بعد تصاویر به شما امکانات متعددی را برای ساخت فیلترهای جدیدتر می‌دهد. شما با این روش می توانید ویرایش‌های مورد علاقه خود را به عنوان فیلترهای هوش مصنوعی ذخیره و بدون توجه به اینکه آن‌ها با کدام برنامه ویرایشی ایجاد شده‌اند، بارها و بارها از آن استفاده کنید. این نرم افزار به طور پیش‌فرض ده‌ها فیلتر از پیش آماده‌ی هوش مصنوعی را در کتابخانه‌ای جامع در خود دارد که شما می‌توانید هریک از آن‌ها را بر روی تصاویر خود اعمال و به راحتی برای استفاده‌های بعدی از تغییرات خود خروجی بگیرید

134
دانلود Boris FX Optics 2024.0.1.63 x64 - نرم افزار افکت گذاری عکس ها و اعمال فیلترهای خلاقانه

اپتیکس 2024

Optics (که قبلاً Digital Film Tools نامیده می شد) یک جعبه ابزار دیجیتالی حرفه ای و پیشرفته برای ویرایش عکس هاست که توسط هنرمندان حرفه ای و فعال در فیلمسازی و جلوه های ویژه VFX ساخته شده است. Optics برای شبیه سازی فیلترهای نوری دوربین (optical camera filters)، لنزهای تخصصی، دانه بندی فیلم (Film grain) و فیلم استوک (film stocks)، لنز فلر ( Lens Flare)، فرآیندهای آزمایشگاه نوری، اصلاح رنگ و همچنین ایجاد نور طبیعی و جلوه های عکاسی طراحی شده است.
می توانید کاربرد بینظیر این جعبه ابزار را در انجام ادیت های حرفه ای ببینید و با استفاده از 160 فیلتر و هزاران ایستگاه از پیش تنظیم شده تصاویر خارق العاده ای را با صرف کمترین زمان خلق کنید. Boris FX Optics تمام چیزهایی را که شما برای خلاقیت و بهبود عکس هایتان نیاز دارید را برایتان فراهم نموده است تا با اعمال جلوه های تصویری باورنکردنی، به ساخت صحنه های علمی-تخیلی بپردازید.

34

نسخه کرک شده معتبر RUNE

دانلود بازی Heavy Duty Challenge The Off-Road Truck Simulator برای کامپیوتر

بازی کامپیوتر Heavy Duty Challenge The Off-Road Truck Simulator در سبک مسابقه ای، شبیه ساز و ورزشی محصولی از Aerosoft GmbH می باشد که توسط Nano Games توسعه داده شده است . محیط‌های جهان باز را کاوش کنید و با کامیون مورد علاقه‌تان به سفری بین‌المللی بپردازید یا به شکار لاشخور بروید تا تمام اسرار پنهان در آن منطقه را کشف کنید. در مسابقات قهرمانی چالش برانگیز با الهام از مسابقات آزمایشی کامیون های واقعی شرکت کنید. کورس های موانع سخت را شکست دهید، جوایز برنده شوید و از تابلوهای امتیازات آنلاین صعود کنید.

کامیون‌های مارک رسمی را برانید که با بالاترین جزئیات از وسایل نقلیه واقعی بازسازی شده‌اند. با کنترلر چرخ بازی کنید و نمای کابین را برای غوطه وری کامل انتخاب کنید. شبیه سازی فیزیک سفارشی و فوق العاده واقعی را تجربه کنید. 12 کامیون واقعی با نمای کابین و مجوز رسمی از لیگ آزمایشی کامیون اروپا ، سیستم های آسیب و تعمیر ارتقاء و سیستم های تقویت کامیون تنها بخشی از امکانات واقع گرایانه بازی است . کامیون های قدرتمند را رانندگی کنید و محیط های جهان باز را کشف کنید. بر مهارت های خود مسلط شوید و در مسابقات قهرمانی آزمایشی کامیون برنده شوید. رانندگی خارج از جاده را مانند قبل تجربه کنید .

نویسنده:سید سعید مرادی شنبه 25 شهریور 1402 تصویر عکس موتور و ماشين عكس ماشين بازی بازی کامپیوتر
ادامه
143 دانلود مجله T3 UK

مجله T3 UK – تی ۳

| شماره سپتامبر ۲۰۲۳ اضافه شد |

مجله-T3

مجله T3 UK یکی از معتبرترین تیراژهایی است که در جهان در زمینه تکنولوژی منتشر می‌شود و می‌توانید به‌عنوان ابزاری عالی جهت اطلاع‌رسانی در مورد تکنولوژی روز دنیا از آن استفاده کنید. این مجله دارای عکس‌های خیره کننده و ترکیبی قدرتمند از اخبار و اطلاعات متنوع است و هر شماره از آن، شامل لیست کاملی از جدیدترین بازی‌ها، برنامه‌ها و اطلاعاتی است که در مورد هریک از آن‌ها می‌توانید داشته باشید. دستگاه‌های تکنولوژی جدید و قدیم در این مجله بررسی شده و می‌توانید ویترینی از لاطلاعات را در آن‌ها دریافت کنید. این مجله شامل برخی از مسابقات و نظرسنجی‌ها نیز خواهد بود که شما را به‌خوبی با خود درگیر می‌کند.

111  کشتی‌ گیری که ظاهر خود را کاملا تغییر دادند

صنعت کشتی کج برای پیشرفت خود، گاهی دست به تغییر کشتی‌گیران می‌زند؛ تغییراتی که اکثرا ظاهری هستند.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، در دنیای کشتی‌ کج، کشتی‌گیران با شخصیت‌هایی که از سوی نویسندگان کمپانی‌ها و بر اساس خطوط داستانی که برای آن‌ها تعریف شده، در رینگ حاضر شوند.

این شخصیت‌پردازی‌ها که با نام «گیمیک» شناخته می‌شوند، برای هر کشتی‌گیر منحصر بفرد بوده و در طول زمان، ممکن است دستخوش تغییرات جزئی یا کلی شود. بخشی از این تغییرات، مربوط به ظاهر و لباس آن‌هاست که تاثیر مهمی در این حرفه دارد.

در این میان، کشتی‌گیرانی بوده‌اند که گیمیک و ظاهر آن‌ها پس از مدتی با تغییر بزرگی روبه‌رو و عامل موفقیت چشم‌گیر آن‌ها شده است. در ادامه به ۸ مورد از آن‌ها خواهیم پرداخت.

118

مجله Coins – کوین‌ها

| شماره ژوئن ۲۰۲۳ اضافه شد |

مجله-Coins

مجله Coins شما را با سکه شناسی آشنا کرده و آن‌ها را از نظر تاریخی بررسی خواهد کرد. شما می‌توانید همه جنبه‌های سکه را در کشورهای مختلف بررسی کرده و تاریخچه آن‌ها را بررسی کنید. اصول این زمینه به صورت کامل بررسی شده و می‌توانید ستون‌ها و بخش‌های جذابی را در این زمینه بخوانید و مشاهده کنید. راهنمای ارزش سکه‌ها در این مجله بررسی شده و می‌توانید با بازار آن‌ها نیز آشنا شوید. این مجله به صورت ماهانه منتشر شده و می‌توانید در هر شماره، به سراغ سکه‌های مختلف بروید.

144

مجله BBC Top Gear UK – تخت گاز

| شماره سپتامبر ۲۰۲۳ اضافه شد |

مجله-Top-Gear

مجله Top Gear به دنبال مستند سریالی شبکه بی بی سی منتشر می‌شود و می‌تواند برای همه علاقه‌مندان این سریال و ماشین بسیار جذاب و خواندنی باشد. هر شماره از این مجله مملو از موتور اسپورت‌های جدید بوده و همراه با معرفی گجت‌ها در اختیار شما خواهد بود. نظر کارشناسان در مورد ماشین‌های مختلف در این شماره گنجانده شده است و می‌توانید مروری روی خودروهای خانوادگی هم داشته باشدی. توصیه‌های ارزشمندی در مورد تست‌های جاده‌ای همراه با راهنمای قیمت و ویژگی‌های جهانی ماشین‌ها نیز در این شماره وجود دارد. این مجله ترکیبی از اطلاعات سرگرم کننده، بررسی خودروها و اخبار جذاب ماشین را در سرتاسر جهان برای شما جمع کرده است.

99

مجموعه والپیپر طبیعت (LIFEstyle Wallpapers) – مرداد ماه ۱۴۰۲

| سری اول اضافه شد |

والپیپر-لایف-استایل-مرداد-1402

مجموعه دیگری از والپیپرهای زیبا را با مضمون های مختلف برایتان آماده کرده ایم که مثل همیشه شامل بهترین تصاویر از تصاویر متنوع خواهد بود. این مجموعه والپیپر متنوع نیز شامل کیفیت بالایی بوده و مناسب برای والپیپر دسکتاپ ویندوز می باشد. این تصاویر استایل خاصی دارند و برای اولین بار می‌توانید آن‌ها را در دسکتاپ خود داشته باشید. این تصاویر علاوه بر داشتن تنوع بالا، شامل جزئیاتی هستند که حتی در مانیتورهای بزرگ هم جلوه خوبی خواهند داشت. هم اکنون می توانید این مجموعه والپیپر را به طور مستقیم از سایت دانلودها دریافت نمایید.

60

مجموعه والپیپر طبیعت (Computer Desktop Wallpapers) – مرداد ماه ۱۴۰۲

| سری اول اضافه شد |

والپیپر-دسکتاپ-مرداد-1402

والپیپرها می‌توانند زیبایی بی حد و حصری به دسکتاپ شما بخشیده و کار کردن با کامپیوتر را نیز لذت بخش کنند. تصاویر زمینه این پست، تنوع بالایی داشته و می‌توانید عکس‌هایی از طبیعت، ماشین و موضوعات دیگر را داشته باشید. در نظر داشته باشید که این والپیپرها کیفیت بالا در کنار سایز مناسب داشته و می‌توانید آن‌ها را بدون تغییر و به صورت دسته‌ای برای دسکتاپ خود تنظیم کنید. جزئیات بالایی برای تصاویر فراهم شده است و احساس نزدیکی بیشتری با این تصاویر خواهید داشت.

297

مجموعه والپیپر حیوانات (Beautiful Animal Wallpapers) – تیر ماه ۱۴۰۲

| سری اول اضافه شد |

والپیپر-حیوانات-تیر-1402

مجموعه زیبایی را از والپیپرهای حیوانات آماده کرده ایم که اینبار با موضوعی متفاوت به سراغ شوخی های مختلف با این حیوانات بامزه رفته ایم. والپیپرها در واقع ذوق و هنر برخی از طراحان را به نمایش می کشد که با تلفیق این حیوانات با برحی از کارهای انسان گونه و همچنین ترکیب حیوانات با یکدیگر تصاویر زیبا و منحصربفردی را خلق کرده است. این تصاویر تنوع خوبی از حیوانات را شامل شده و از آن‌ها در زاویه‌ها و لوکیشن‌های مختلف عکس برداری کرده‌اند. برخی از تصاویر هم هنری بوده و از نگاه کردن آن‌ها لذت خواهید برد.

نویسنده:سید سعید مرادی چهارشنبه 28 تیر 1402 تصویر عکس گوناگون عکس طبيعت و حيوانات
ادامه
54

مجموعه والپیپر لایف استایل (Lifestyle Wallpapers) – تیر ماه ۱۴۰۲

| سری اول اضافه شد |

والپیپر-لایف-استایل-تیر-1402

مجموعه دیگری از والپیپرهای زیبا را با مضمون های مختلف برایتان آماده کرده ایم که مثل همیشه شامل بهترین تصاویر از تصاویر متنوع خواهد بود. این مجموعه والپیپر متنوع نیز شامل کیفیت بالایی بوده و مناسب برای والپیپر دسکتاپ ویندوز می باشد. این تصاویر استایل خاصی دارند و برای اولین بار می‌توانید آن‌ها را در دسکتاپ خود داشته باشید. این تصاویر علاوه بر داشتن تنوع بالا، شامل جزئیاتی هستند که حتی در مانیتورهای بزرگ هم جلوه خوبی خواهند داشت. هم اکنون می توانید این مجموعه والپیپر را به طور مستقیم از سایت دانلودها دریافت نمایید.

137 مسابقات خشن «کشتی کج» واقعیت دارد ؟

اسم کشتی‌کج شاید به گوشتان خورده و با خودتان فکر کرده‌اید که چرا اسم این ورزش را کشتی‌کج گذاشته‌اند. اما بهتر است بدانید که اسم صحیح این رشته ورزشی اصلا کشتی‌کج نیست.

مسابقات خشن «کشتی کج» واقعیت دارد؟

به گزارش همشهری آنلاین، در همه جای دنیا به آن کشتی حرفه‌ای یا کشتی‌کچ می‌گویند. اما در زبان ما حرف «چ» به مرور تبدیل به «ج» شده و ما مانده‌ایم و ورزش خشن و بی‌محتوایی که به آن کشتی‌کج می‌گویند. اگر دلتان می‌خواهد همه چیز را درباره این ورزش خشن و نمایشی بدانید، این گزارش را به دقت بخوانید.

این ورزش با اینکه مسابقه‌ای کاملا نمایشی است اما تماشاچی‌های زیادی دارد. در ابتدای مسابقه هرکدام از  مبارزان در یکی از گوشه‌های رینگ می‌ایستند. مسابقه می‌تواند بین دو نفر یا چند نفر یا حتی بین دو تیم با تعداد نفرات بیشتر از دو نفر برگزار شود. یک نوع مسابقه دیگر هم در این رشته ورزشی برگزار می‌شود که چند مبارز در آن برای پیروزی خودشان با هم درگیر می‌شوند.

به عبارت دیگر هیچ‌کدام از مسابقه دهنده‌ها با دیگری متحد نیستند و همه همدیگر را کتک می‌زنند تا به پیروزی برسند. یکی از علامت سؤال‌هایی که در ذهن خیلی از تماشاچی‌ها به وجود می‌آید درباره این است که چرا وقتی این ورزش در رینگ اجرا می‌شود به آن لقب کشتی را می‌دهند؛ درحالی‌که قوانین آن با مسابقات کشتی فرق دارد.

کشتی‌کج از نظر خیلی‌ها ورزشی است که در آن دو مسابقه‌دهنده به ظاهر همدیگر را تا سرحد مرگ کتک می‌زنند و از خشن‌ترین فنون برای شکست حریف استفاده می‌کنند. حقیقت ماجرا این است که کشتی‌کج از یک‌جور کشتی محلی در فرانسه گرفته شده است. البته کشتی حرفه‌ای که به اشتباه کشتی‌کج هم خوانده می‌شود فنون خاصی ندارد و بیشتر فن‌هایش را از بقیه ورزش‌ها گرفته است. شاید به خاطر همین بود که وقتی این ورزش شکل گرفت، به خاطر شباهت تعدادی از فنون آن به کشتی، این اسم را هم برای آن انتخاب کرده‌اند.

نویسنده:سید سعید مرادی سه شنبه 27 تیر 1402 تصویر عکس گوناگون کتاب کتاب الکترونيکي Pdf بايت كليك جام جم
ادامه
510 دانلود iCare Data Recovery Pro 9.0.0.1 – بازیابی فایل های از دست رفته

به روز شده به جدیدترین نسخه

iCare Data Recovery Technician

iCare Data Recovery Professional نرم افزاری کاربردی و قدرتمند در زمینه ی بازیابی اطلاعات می باشد ، شما با استفاده از این نرم افزار به راحتی می توانید تمامی اطلاعات از دست رفته سیستمتان را بازیابی کنید ، این نرم افزار قادر است تا تمامی اطلاعات فرمت شده از هارد دیسک ، کارت های SD ، کارت های حافظه و فلش USB را بازیابی کند . این نرم افزار با در اختیار داشتن موتورهای قدرتمند و سریع بهترین گزینه برای تمامی افرادی می باشد که اطلاعاتشان را از دست داده اند . مهم نیست شما اطلاعاتتان را به دلیل ویروسی شدن سیستم و یا بر حسب اشتباه حذف کرده باشید مهم این است که این نرم افزار در هر صورت می تواند فایل های شما را بازیابی کند . همچنین این نرم افزار قادر است تا فایلهایی را که در حال بازیابی هستند را بصورت پیش نمایش به شما نشان دهد

 

393

دانلود Lively Wallpaper 2.0.7.0 - تنظیم لایو والپیپر در ویندوز

 

دانلود Lively Wallpaper

| تنظیم لایو والپیپر در ویندوز |

 

Lively Wallpaper 2.0.7.0 نام یک ابزار تنظیم والپیپر برای دسکتاپ ویندوز است که با استفاده از آن می‌توانید تصاویر متحرک را به عنوان تصویر پس‌زمینه‌ی خود قرار دهید. برای برخی کاربران، والپیپر دسکتاپ اهمیت خاصی ندارد و گاها فراموش می‌کنند که حتی برای تنوع هم که شده، سال به سال آن را تغییر دهند و در تمام لحظات، از تصویر پس‌زمینه‌ی پیش‌فرض ویندوز برای آن استفاده می‌کنند. در مقابل، عده زیادی از افراد نیز علاقه دارند که تصویر پس‌زمینه‌ی ویندوز را خودشان انتخاب کنند و بعضا زمان زیادی را هم صرف پیدا کردن بهترین تصویر برای آن می‌کنند. در این مطلب از سایت یاس دانلود، برای شما علاقه‌مندان به تغییر و زیباسازی دسکتاپ سیستم یک ابزار جدید را آماده کرده ایم که با آن می‌توانید تصویر پس‌زمینه‌ی ویندوز را به حالت متحرک درآورید.

این ابزار، یک برنامه جذاب است که به شما امکان می‌دهد تا تصاویر زنده و ویدئوهای لایو را بر روی دسکتاپ دریافت کنید. با استفاده از این برنامه، شما می‌توانید تمامی تصاویر و ویدئوهایی که دوست دارید را به عنوان پس زمینه دسکتاپ خود انتخاب کنید. این نرم افزار قابلیت اجرای ویدئوهای MP4, WMV, AVI و … را دارد و همچنین از برنامه‌های شبکه مثل والپیپر انجین پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این، با استفاده از ابزار لایولی والپیپر شما می‌توانید تصاویر پس‌زمینه‌ی متحرکت خود را به طور اختصاصی ایجاد و از نمای آن در صفحه لذت ببرید. شما می‌توانید حرکت، نورپردازی و افکت‌های دیگر را برای تصاویر زنده خود تنظیم کنید و جلوه‌هایی خاص را همواره در دسکتاپ خود به نمایش درآورید. همچنین می‌توانید زمانبندی نمایش را تنظیم کنید تا تصاویر زنده خود را در زمان‌های خاصی تغییر دهید. در کل، Lively Wallpaper یک نرم افزار جذاب و سرگرم‌کننده است که به شما امکان می‌دهد دسکتاپ خود را با تصاویر زنده زیبا و ویدئوهای جذاب به طور پویا تزئین کنید

53
دانلود مجموعه بزرگ موکاپ، بک گراند، ابزار فتوشاپ، ست اداری، آرم و لوگو و ... از فری پیک

در این بخش شاهد مجموعه بزرگ ابزار طراحی شامل موکاپ، بک گراند، ابزار فتوشاپ، ست اداری، آرم و لوگو و ... در قالب لایه باز و وکتور می باشید که با فرمت های PSD و EPS و AI و JPG بر روی سایت برای دانلود قرار گرفته است. شما می توانید از این پک رایگان برای ایجاد آثار هنری، تبلیغاتی و تجاری استفاده کنید و با کمک خلاقیت خود درآمد زایی کنید.

مشخصات

نام انگلیسی: Graphic Elements Pack
نام فارسی: مجموعه بزرگ موکاپ، بک گراند، ابزار فتوشاپ، ست اداری، آرم و لوگو و ... از فری پیک
فرمت فایل: EPS, AI, PSD, JPG
حجم فایل: 6273 مگابایت
تاریخ انتشار: 00:05 - 1402/4/8 | 2023.06.29

433 دفع سموم بدن از پا در 30 دقیقه به روش چینی ها

با شست و شوی پا سموم بدن را دفع کنید

نمک برای پا

طب سنتی چینی پر از نسخه های طبیعی است که هر کدام به اسانی و به سرعت سلامتی را بهبود میبخشد شستشوی پا خیلی به آن توجه به شده است مثلا وقتی پاها شسته میشود اندام های داخلی پاکسازی می شوند چون پاها بطور مستقیم باعضو های داخلی بدن ارتباط دارند .در این بخش از نمناک متوجه فواید باورنکردنی شستشوی پا روی سلامت خواهیم شد

دفع سموم بدن از پا

امروزه ما از مشکلات جدی و بیماری های مزمن زیادی رنج می بریم که بر اثر فاکتورهای مختلف مثل بی تحرکی ،رژیم غذایی نادرست، شرایط آب و هوایی و استرس های شدید ایجاد می شود.

در نتیجه تحریک عضوهای داخلی بدن کمک می کند که با خیلی از این بیماریها خداحافظی کنیم پس پشنهاد می کنیم روش های خانگی و طبیعی دفع سموم بدن از پا را امتحان کنید.

 

434

فتوشاپ ۲۰۲۳ با کرک کاملا سالم و آفلاین + هوش مصنوعی اضافه شد

دانلود-فتوشاپ

دانلود فتوشاپ Adobe Photoshop 2023 یعنی جدیدترین شاهکار شرکت adobe در ارائه نسخه جدید نرم افزار معروف و مشهور فتوشاپ می باشد. نرم افزار فتوشاپ بی درنگ یکی از جایگزین نشدنی های دنیای نرم افزار است و می توان این ادعا را کرد که هیچ نرم افزاری نمی تواند جایگزین آن برای شما باشد. این نرم افزار معتبر و قدیمی که قدرتمندترین نرم افزار برای ویرایش و پردازش تصویر می باشد، می تواند هرآنچه یک کاربر نیاز دارد را برای وی برآورده کند.

البته همگان می دانیم که نرم افزارهای شرکت adobe از نظر کاربردی بسیار فنی هستند و اگر شما آموزش لازم جهت کار با نرم افزارهای این شرکت را ندیده باشید، مسلما در کار با این نرم افزارها دچار مشکل خواهید شد. نرم افزار فتوشاپ نیز از این قضیه مستثنی نیست.